ARC lanseaza o campanie de incurajare a mersului la vot in randul tinerilor

0
111

ARC lanseaza o campanie de incurajare a mersului la vot in randul tinerilor 1Actiunea pentru Renasterea Craiovei (ARC) initiaza in preajma alegerilor europarlamentare o campanie de incurajare a exercitarii dreptului de vot de catre tineri.

Dupa cum este binecunoscut, absenteismul electoral constituie una din cauzele lipsei de reprezentativitate. In anul 2016, la ultimele alegeri, sondajele IRES constatau ca mai mult de 70% din tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani si 66% dintre cei cu varste intre 25-34 de ani nu s-au prezentat la vot.

Prezenta tinerilor la vot ar fi un semnal ca lucrurile incep sa se schimbe si ca noua generatie devine din ce in ce mai activa, intelegand ca numai exercitarea votului cu ocazia scrutinului constituie singura optiune pentru exprimarea vointei, orice alte luari de pozitie ulterior fiind in cele mai multe cazuri inutile.

Articolul continua dupa recomandari
Citeste si :  ARC aduce spectacolul Moftul Roman la Craiova

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

„Tinerilor li se spune ca votul este un drept, dar de multe ori nu constientizeaza valoarea lui. Vina nu este a lor, ci a politicienilor care nu transmit mesaje directe, adresate tinerilor, neglijandu-le in felul acesta nevoile si interesele. Politicienii tineri nu sunt promovati, proiectele destinate noii generatii nu tin cont de vocea acesteia, astfel ca tinerii nu se simt reprezentati. Votul este, insa, prilejul ca ei sa isi spuna punctul de vedere, sa sprijine lideri din generatia lor. Indemnul nostru pentru tineri este clar: Nu lasati pe altii sa va decida viitorul! Jucati un rol decisiv in schimbarea lucrurilor in bine, iar votul este unul dintre mijloacele pe care le aveti la indemana pentru a produce aceasta schimbare”, transmite av. Lucian Sauleanu, presedinte ARC.

Afisele cuprind mesaje informale, chiar amuzante, care au ca public tinta tinerii cu varste intre 18-35 ani si sunt adaptate in functie de mediul pentru care sunt destinate. De exemplu, pentru licee, mesajul principal este „Speram ca ai invatat lectia. Nu trage chiulul! Fii prezent la vot!”. Un alt mesaj spune „TREZESTE-TE! Cu o cafea tare de tot si un drum pana la vot.” Altele adapteaza replici celebre din filmele „Razboiul Stelelor” („Votul fie cu tine”) si „Urzeala Tronurilor” („Voting is Coming”). Toate posterele campaniei sunt disponibile pe pagina de Facebook a ONG-ului, in albumul care poate fi accesat aici: https://bit.ly/2uO424p

Lasa un comentariu aici !
Da-i o nota !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.