Asta da eficienta pentru Gabriel Zamfir! Face publicitate “mancand” 24.650 lei si vinde bilete de 12.005 lei

0
245

Asta da eficienta pentru Gabriel Zamfir!  Face publicitate “mancand” 24.650 lei si vinde bilete de 12.005 lei 1Cand esti smecher si te crezi pe mosia ta, nu te intereseaza cati bani “mananci” de la bietii contribuabili si ce rezultat ai obtinut. Dupa vorba “cine cauta, gaseste”, am gasit pe site-ul primariei, in anul 2018, urmatoarea cumparare directa, insemnand “servicii de campanie publicitara pentru Evenimentul Maria Tanase Symphonic”. Cine este beneficiarul?

Filarmonica “Oltenia” Craiova, care de ceva timp este “mosia” lui Gabriel Zamfir, numit si “directorul glont in cap”. Valoare contract: 24.650 lei. Cui i-a fost atribuit contractul? Companiei EVOBRAND S.R.L.
Sa ne aducem putin aminte… In 2018, Filarmonica “Oltenia” Craiova, a organizat evenimentul “Maria Tanase Symphonic” pentru care a platit 300.000 lei si a vandut 229 de bilete, pe care a incasat 12.005 lei.

Citeste si :  ART in the PARK 2017 in Parcul Nicolae Romanescu

Spectacolul, organizat la Sala Polivalenta din Craiova, ce dispune de peste 4200 de locuri, a fost vizionat si de catre 2227 de persoane care au primit invitatii. Criteriile dupa care au fost distribuite aceste invitatii nu sunt cunoscute nici pana in prezent, la peste un an de la organizare. Aceste date au fost publicate in articolul semnat de jurnalista Magda Bratu, in Cuvantul Libertatii din 28.12.2018.

Cine este EVOBRAND S.R.L ? Managerul acestei companii este Florin Lobda, conform unui articol din 11.11.2015 din Gazeta de Sud. Florin Lobda, fost consilier personal al primarului Muncipiului Craiova in anul 2010, a fost trimis in judecata de catre procurorii din cadrul DNA pentru infractiunea de luare de mita in forma continuata (conform unui articol din Gazeta de Sud, din 03.05.2018).

Acum, sa vedem eficienta acestei campanii publicitare. Dar mai inainte, sa amintim cititorilor nostri ca Filarmonica “Oltenia” Craiova, are in componenta sa un serviciu de imagine si promovare a evenimentelor culturale, condus de Cosmina Titea, nora inspectorului Ionel Titea de la Curtea de Conturi. Avand in vedere ca aceasta persoana detine aceasta functie in urma unui concurs, se presupune ca este si competenta (daca nu, ramane doar relatia de rudenie cu inspectorul de la Curtea de Conturi, curte de conturi care verifica si filarmonica, si primaria).

Citeste si :  Filarmonica Oltenia Craiova : Concert Bach/Beetoven in Parcul Romanescu

Deci, la filarmonica din Craiova exista un serviciu de imagine puternic, s-au atribuit din banii contribuabilor craioveni in 03.04.2018, 24.650 lei, pentru servicii de campanie publicitara, pentru promovarea unui eveniment la Sala Polivalenta, s-au cheltuit cu intreg spectacolul 300.000 de lei si s-au vandut bilete in valoare de 12.005 lei.
Dragi craioveni, vedeti cumva dumneavoastra eficienta acestui spectacol, eficienta acestor cheltuieli? Sau toate aceste sume cheltuite pot fi interpretate altfel?

Citeste si :  Filarmonica Oltenia Craiova - Muzica uneste! Concert simfonic 6

Parerea mea este urmatoarea: primar cu firme in faliment, director de institutie de cultura, care isi plagiaza proiectul de management, care ameninta anumite mame cu tragerea unui glont in cap si care cheltuieste pagubos banii contribuabililor, mai pe scurt asa se intampla la Craiova… Pana cand?

Lasa un comentariu aici !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.