Bilant IntenCity 2023 . Afla cat toate datele de aici !

0
502

GDS a solicitat Operei Române Craiova date despre a doua editie a Festivalului IntenCity.
GDS a întrebat, pentru început, câte bilete şi abonamente au fost vândute în fiecare seară în parte, dar şi câte invitaţii au fost oferite.

„În prima seară de festival, au fost prezenți, pe Stadionul de fotbal și la Sala Polivalentă, 25.382 spectatori, dintre care 1.586 de persoane au beneficiat de invitații primite conform contractelor de parteneriat semnate de Opera Română Craiova în vederea promovării evenimentului la nivel regional și național.

Astfel, au primit invitații mai multe categorii de persoane. Este vorba despre câștigătorii concursurilor organizate de parteneri media sau pe social-media, donatorii de sânge, persoane cu dizabilități etc., în urma parteneriatelor semnate cu Blitz Imobiliare, Radio Oltenia Craiova, Radio Horion, Kiss FM, ETI, Pedală în Bănie, JCI, DGASPC, Facultatea de Sport, Centrul Regional de Transfuzie Sanguină Craiova, Barber Shop etc. În cea de-a doua seară de festival, au fost prezenți 25.435 de spectatori. Dintre aceştia, 1.586 au beneficiat de invitații. Numărul total de spectatori din ultima seară – 2 iulie 2023 – a fost de 26.558. Tot 1.586 de persoane au fost beneficiarele parteneriatelor mai sus menționate. Totalul spectatorilor în cele trei zile de festival a fost de 77.375“, au precizat reprezentanţii Operei.

Anul acesta a crescut destul de mult suma încasată din vânzarea biletelor şi abonamentelor, aşa susţin reprezentanţii Operei Române. „Din vânzarea de bilete și abonamente pentru Craiova IntenCity a rezultat suma de 3.877.743 Lei“, ne-au transmis aceştia. Anul trecut, suma provenită din vânzarea de bilete și abonamente a fost de 2.337.000 de lei.

La capitolul invitaţii, acestea au depăşit 1.500, la care s-au adăugat şi acreditările. „În cadrul festivalului, au fost acordate 1.586 invitații (câștigate la diferite concursuri organizate în media și social-media, oferite persoanelor cu dizabilități, copiilor instituționalizați sau câștigate în cadrul campaniilor dedicate donatorilor de sânge etc.), conform contractelor de parteneriat semnate de Opera Română Craiova în vederea promovării evenimentului la nivel regional și național. Acreditări au fost acordate pentru sponsori și parteneri, organizatori, artiști, voluntari și echipele de producție“, a mai transmis Opera.

„Veniturile totale atrase de festival sunt în valoare de 6.663.988 de lei. Acestea includ sumele rezultate din vânzarea de bilete și abonamente, cele acordate de sponsori și cele rezultate din activitatea Food & Drink“, a mai precizat Opera Craiova pentru Gazeta De Sud.

Practic, suma totală obţinută în cadrul IntenCity se ridică la aproximativ 1.340.000 de euro, adică o mică parte din suma totală cheltuită din banii contribuabililor. Costurile totale ale Festivalului IntenCity din acest an s-au ridicat la 28.056.273 de lei. Organizatorii au reuşit să reducă puţin costul subvenţiei primite de la primărie, faţă de cea de anul trecut. Astfel, dacă în 2022 Opera Română a încasat de la primărie suma de 22.519.019 de lei pentru organizarea festivalului, anul acesta subvenţia a fost de 21.654.435 de lei, cu 864.584 de lei mai puţin.

Acesta este bilantul facut de Opera Romana Craiova dar la aceste cifre adaugam inca inca 3 milioane de lei au intrat in CRAIOVA !
Daca fiecare festivalier cheltuie la alt festival 250 de euro atunci sa punem 200 la Craiova..
Sa spunem ca au fost 4000 de oaspeti veniti din alte orase / tari in Craiova avand in vedere ca au fost artisti precum Enrique Iglesias si altii..
Din aceasta suma o cota parte ajunge prin taxe si impozite catre PRIMARIA CRAIOVA ..
Nu avem o cifra concreta dar trebuie mentionata ..

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.