Intel Sky Broadcast, societatea care detine drepturile TV pentru Liga 1, a facut o propunere de continuare a intelegerii in urmatorii termeni: aceeasi suma de bani pe an, 27,5 milioane de euro fara TVA, dar cluburile sa cedeze 70% din panotajul de la stadioane, adica publicitatea de pe panourile din jurul terenului, in schimbul a 1,5 milioane de euro.
Sumei pentru noul contract a fost acceptata de cluburi, dar a doua propunere a fost respinsa. Argumentul a fost ca, de exemplu, FCSB realizeaza venituri de un milion de euro din panotaj. Peste o luna va avea loc o noua adunare generala, in care LPF si partenerul sau actual vor incerca sa gaseasca si alte surse de finantare, pe care sa le prezinte cluburilor.
„Nu ne gandim la diminuarea contractului. Nu vrem sa ajungem mai jos pentru ca efectul ar atinge si audienta. Daca la cluburi ajung mai putini bani, valoarea campionatului scade, scad si audientele si televiziunile incaseaza mai putin din publicitate. E o dependenta de banii din drepturi TV, banii de la televiziuni acopera cam 40 la suta din bugetul unei formatii din Liga 1”, spunea acum cateva zile Justin Stefan, secretarul general LPF.
Views: 0