
Cătălin Drulă, presedintele interimar al USR, a declarat ca cel mai mare proiect de infrastructura rutiera din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc si deja intram in mari intarzieri.
Cătălin Drulă aduce in discutie o parte din problemele reale ale implementarii PNRR . Nu doar autostrada A7 are probleme.
La Autostrada A8 nu a fost finalizat studiul de fezabilitate, nu avem acord de mediu obtinut.
„O sansa istorica pentru Romania, PNRR, este facuta praf de PSD-PNL.
Cel mai mare proiect de infrastructura rutiera din toate PNRR-urile din Europa, autostrada A7, bate pasul pe loc si deja intram in mari intarzieri.
Vorbim de un proiect de 320km si 3 mld €! Adica mai mult decat a cheltuit Romania pentru toate autostrazile in ultimii 10 ani. Nu visam la acesti bani care reprezinta o oportunitate o data la o generatie. Si ne-am batut cu ardoare la Bruxelles acum un an ca sa-i obtinem.
DA, PSD-ule, SUNT SUPARAT ca isi bate joc Grindeanu de aceasta sansa.
CUM sa nu fii in stare din septembrie pana acum nici sa dai un castigator la licitatiile celor 3 loturi din autostrada A7 Ploiesti – Buzau?
Ultima amanare a fost pentru 22 februarie ca termen limita de evaluare a ofertelor. Sorine, o ratezi si pe asta?
Jumatate din autostrada, adica de la Focsani la Bacau si apoi pana la Pascani, nu e nici azi licitata si o promit abia la jumatatea anului.
Pe restul PNRR-ului de Transporturi lucrurile stau la fel de prost, fie ca vorbim:
➡de autostrada A8 unde nu a fost finalizat studiul de fezabilitate, nu avem acord de mediu obtinut, suntem departe de momentul lansarii licitatiei de lucrari;
➡de calea ferata: miliardul de euro pentru reinnoirile, ridicarile de restrictii si electrificarile pe magistralele Bucuresti – Pitesti, Constanta – Mangalia, Giurgiu – Videle, Resita – Voiteni. Nicio licitatie nu a fost lansata pentru aceste proiecte;
➡sau de metrou: pentru magistrala bucuresteana M4 Gara de Nord – Filaret nu exista avize obtinute, studiu de fezabilitate aprobat, acord de mediu. Dar pana la final de an trebuie contractata jumatate din acest proiect.
Oricine ar fi ministru ar trebui sa nu doarma noaptea de grija PNRR si sa viseze proiectele si termenele.
PSD la Transporturi, in schimb: angajari de clientela, mariri de organigrame, posturi noi, nu scapa nimic de baietii si fetele mufati la banul public. Cum sa facem noi PNRR cu capusele infipte in vena statului?” a scris Cătălin Drulă pe reteaua de socializare.
Views: 0