Consiliul Concurentei a lansat Monitorul preturilor la alimente

0
66

Consiliul Concurentei a lansat Monitorul preturilor produselor alimentare, platforma online care permite consumatorilor sa afle preturile practicate de catre principalii comercianti cu amanuntul de produse alimentare si care afiseaza informatii despre aproximativ 30.000 de produse comercializate in peste 1.700 de magazine.

Prin intermediul platformei, consumatorii pot identifica atat magazinele disponibile in zona in care se afla, magazinele in care sunt disponibile produsele pe care doresc sa le achizitioneze, precum si preturile practicate de acestea. Astfel, consumatorii fac o alegere motivata intre ofertele mai multor magazine, fapt ce contribuie la amplificarea concurentei pe piata de retail alimentar. Pana in acest moment, lanturile de magazine care participa la proiect sunt Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora si Auchan.

Citeste si :  Rat -obligat sa accelereze ,iar Bacrizul trage pe dreapta

Presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu, a declarat marti ca se asteapta la un numar mare de utilizatori in primele zile, cum s-a intamplat si la lansarea Monitorului preturilor carburantilor.

“Platforma functioneaza tehnic bine, dar ea e desenata, gandita pentru un anumit numar de utilizatori. Se prea poate ca in primele zile interesul sa fie atat de mare incat sa depasim acest numar si uneori pot sa apara intarzieri. Experienta de la comparatorul pentru combustibili ne-a aratat ca solutia tehnica e buna, produsul e fiabil. Sunt convins ca pe termen mediu lucrurile vor merge bine”, a declarat marti presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu, intr-o conferinta de presa.

Citeste si :  Din Decembrie, Centrul Comercial Auchan Craiova da startul la colind si fapte bune!

“Cand am o lista de cumparaturi, pot cu usurinta compara preturile, fara sa merg din magazin in magazin. O fac mai usor, de pe telefon sau computer. Pe oameni ii intereseaza preturile cele mai mici si aceasta transparenta in piata va obliga magazinele care au preturi mai mari sa le reduca, sa coboare spre nivelul preturilor mai mici, astfel facem concurenta sa actioneze mai repede si mai bine. Urmarim convergenta preturilor spre nivelul cel mai scazut”, a afirmat presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu, la evenimentul de lansare a platformei.

Lasa un comentariu aici !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.