S-a încheiat proiectul de Simplificare a Procedurilor prin Eficientizare și Digitalizare la Consiliul Județean Dolj, proiect realizat cu finanțare europeană, a cărui valoare totală se ridică la aproape 2,3 milioane de lei.
Concret, prin acest proiect a fost actualizat sistemul existent de management al documentelor, a fost creat un portal web pentru servicii electronice, a fost modernizat site-ul instituției și au fost create peste 123.000 de dosare digitale ale arhivei Consiliului Județean Dolj, după ce au fost scanate, indexate și validate toate documentele. În plus, s-a creat un sistem de colectare și votare a proiectelor propuse de cetățeni.
Astfel, în relația cu cetățenii ,dispare dosarul cu șină, pentru că noul sistem permite solicitarea, depunerea sau obținerea de documente într-un timp cât mai scurt, cu doar câteva click-uri și cu posibilitatea de a urmări pas cu pas evoluția procesului de soluționare.
Prin intermediul platformei eportal.cjdolj.ro, cetățenii interesați pot solicita, obține sau depune următoarele documente:
? certificate de urbanism
? avize pentru certificate de urbanism
? înștiințare privind începerea lucrărilor de construire/ desființare
? înștiințare privind terminarea lucrărilor de construire/ desființare
? cerere de eliberare a documentelor de urbanism din arhivă (duplicate)
? prelungiri ale valabilității certificatelor de urbanism
? prelungiri ale valabilității autorizațiilor de construire/ desființare
? cerere de sistare a lucrărilor
? avize de oportunitate
? avize pe documentații de urbanism
? certificat de edificare a construcției
? acord prealabil pentru executarea de lucrări în zona drumurilor județene.
Views: 0