Deputatul Daniel Gheba continua „razboiul” cu marile lanturi de magazine iar azi a facut o noua sesizare . Deputatul AUR Dolj a trimis catre ANPC pentru verificarea politicii de „fidelizare” a clienților de către CARREFOUR.
Daniel Gheba explica care este situatia reducerilor la retailerul francez si cere ca angajatii să pună la dispoziția clienților toate informațiile pentru a beneficia de ele și a nu se simți păcăliți.
„📃❗️Am trimis sesizări către ANPC pentru verificarea politicii de „fidelizare” a clienților de către CARREFOUR‼️📃
👉Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri francezi de pe piața din România, oferă diverse reduceri la produsele de la rafturi pe baza unei aplicații mobile. Doar că reducerea ❌️NU❌️ se regăsește pe bon, dacă operatorul comercial de la casă nu întreabă pe client despre accesul la aplicație, deoarece acesta nu are de unde să știe de toate produsele promoționale.
⚠️În momentul în care retailerii fac diverse reduceri, aceștia trebuia să pună la dispoziția clienților toate informațiile pentru a beneficia de ele și a nu se simți păcăliți.
👉Trăim niște vremuri dificile, în care alimentele s-au scumpit vizibil, iar buzunarul cumpărătorului este golit de la o sesiune la alta de cumpărături.
Aștept cu interes răspunsul din partea ANPC. 🤝Mereu alături de români!🇷🇴”, a scris Daniel Gheba pe reteaua de socializare.