Deputatul Daniel Gheba continua “razboiul” cu marile lanturi de magazine iar azi a facut o noua sesizare . Deputatul AUR Dolj a trimis catre ANPC pentru verificarea politicii de “fidelizare” a clienților de către CARREFOUR.
Daniel Gheba explica care este situatia reducerilor la retailerul francez si cere ca angajatii să pună la dispoziția clienților toate informațiile pentru a beneficia de ele și a nu se simți păcăliți.
“?❗️Am trimis sesizări către ANPC pentru verificarea politicii de “fidelizare” a clienților de către CARREFOUR‼️?
?Carrefour, unul dintre cei mai mari retaileri francezi de pe piața din România, oferă diverse reduceri la produsele de la rafturi pe baza unei aplicații mobile. Doar că reducerea ❌️NU❌️ se regăsește pe bon, dacă operatorul comercial de la casă nu întreabă pe client despre accesul la aplicație, deoarece acesta nu are de unde să știe de toate produsele promoționale.
⚠️În momentul în care retailerii fac diverse reduceri, aceștia trebuia să pună la dispoziția clienților toate informațiile pentru a beneficia de ele și a nu se simți păcăliți.
?Trăim niște vremuri dificile, în care alimentele s-au scumpit vizibil, iar buzunarul cumpărătorului este golit de la o sesiune la alta de cumpărături.
Aștept cu interes răspunsul din partea ANPC. ?Mereu alături de români!??”, a scris Daniel Gheba pe reteaua de socializare.
Views: 0