Gata cu munca si pe drumul expres Craiova-Pitesti. Lucrarile la primul tronson, de 17 kilometri, au fost oprite la nici trei luni de la start pentru ca fermierii care au teren in zona au facut plangeri penale constructorului.
Inceperea lucrarilor s-a facut cu mare fast, cu Liviu Dragnea – cap de coloana si cateva borduri puse ca piatra de temelie. Drumul nu a mai inaintat aproape deloc, asa ca pana acum autoritatile se pot lauda doar cu… bordurile. In total, drumul expres dintre Craiova si Pitesti ar urma sa aiba 120 de kilometri si va costa aproape 420 de milioane de euro. Soseaua a fost impartita in trei tronsoane, cu cate doua benzi pe sens si ar trebui sa fie gata in 2022.
Am atras atentia in privinta exproprierilor dar degeaba .. o telenovela se incheie ..
Madalin Chipirlin , Asociatia Legal Drive ne-a declarat : „Drumul expres Craiova-Pitesti tinde sa devina un mare epilog, km de promisiuni, fara un buget real, studii de fezabilitate depasite, fara exproprieri, fara autorizatii, efectul fiind acela ca lucrarile au fost sistate.
Singura utilitate a acestui „santier”, a constatat in cateva sedinte foto in preajma alegerilor europarlamentare.
Ca sirul „marilor idei” in administrarea infrastructurii rutiere sa fie complet, Ministerul Transporturilor a venit cu solutia de a amplasa in localitatea Bals semafoare inteligente, masura ce a dus la cresterea timpului de tranzitare cu peste 20%, in conditiile in care cursurile scolare inca nu sunt incepute.
Centura Bals promisa ca fiind finalizata la finalul anului 2019, este pierduta undeva prin sertarele domnului ministru’CuC.
Inconstienta si nepasare asa se traduce preocuparea fata de dezvoltarea infrastructurii rutiere din Romania.”
Views: 0