Comisariatul Regional pentru Protecţia Consumatorilor Regiunea Sud Muntenia a aplicat două amenzi în valoare totală de 20.000 de lei companiei Electrica Furnizare pentru neemiterea facturilor către clienţi. Această măsură s-a luat după ce comisarii de la protecţia consumatorilor au înştiinţat furnizorul de electricitate despre faptul că au primit numeroase sesizări de la consumatori care se perocupă că vor primi facturi mari şi au cerut firmei să emită facturile.
Amenzile au o valoare totală de 20.000 de lei
Anunțul a fost făcut pe Facebook de către Ion Iordăchescu, comisarul șef al Comisariatului Regional pentru Protecția consumatorilor Regiunea Sud Muntenia.
„Revenim cu detalii privind demersurile efectuate de Comisariatul Regional Protecţia Consumatorului – Regiunea Sud Muntenia pentru remedierea situaţiei apărute privind neemiterea facturilor de energie electrica de către Electrica Furnizare. Săptămâna aceasta operatorul economic a fost sancţionat de comisarii Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Prahova cu 2 amenzi in valoare totală de 20.000 lei pentru nerespectarea măsurilor dispuse în documentul de control anterior (emiterea facturilor în termen de maxim 15 zile), precum şi pentru nerespectarea condiţiilor contractuale de a emite facturile la timp. În acelaşi timp s-au dispus măsuri de remediere a deficienţelor (emiterea facturilor către consumatorii casnici)”, a scris şeful CRPC Sud-Muntenia.
Acesta a publicat răspunsul primit de la Electrica Furnizare de către instituţia care apără interesele consumatorilor. Oficialii companiei reafirmă că procesul de facturare a fost încetinit din cauza schimbărilor legislative şi anunţă că cei care primesc facturi cu valori mari pot cere plata eşalonată a acestora şi că pentru clienţii care primesc facturile cu întârziere va exista „o perioadă de graţie suplimentară pentru plata acestora”.
Views: 0