Fenomenul 5GANG – episodul „SOS” 1 milion de vizualizari la o zi de la lansare si #1 in Trending YouTube, cu teaser pe locul al doilea

0
151

5GANG este cu siguranta un fenomen, care reuseste sa surprinda de la proiect la proiect. In mai putin de 24 de ore de la lansare, cea mai recenta piesa semnata de 5GANG, „SOS”, a acumulat 1 milion de vizualizari in timp real. Mai mult decat atat, piesa se lauda si cu o premiera: este #1 in Trending YouTube, in vreme ce teaser-ul ei, lansat acum doua zile, este #2 in top trending.
5GANG – SOS

Chiar de la lansare, Selly (Andrei Selaru) i-a anticipat succesul marturisind ca aceasta este cea mai buna piesa a lor de pana acum. Cum explica aceasta performanta? „Toate piesele noastre au ajuns #1 in Trending. A fost tare sa avem teaserul in competitie cu piesa pentru locul 1, cred ca acest lucru a demonstrat inca o data apetitul comunitatii YouTube Romania pentru genul acesta de divertisment. Deoarece scoatem piese mai rar decat majoritatea artistilor, lumea este automat mai curioasa de o lansare noua”, e de parere Selly.

Citeste si :  "1 milion de dolari pentru trei poze miscate cu safu la americani, cam cat o secție de arsi"

„La suprafata parem niste copii care se filmeaza, dar meseria asta presupune mult mai mult de atat”
Cu aproape 1,8 milioane de subscriberi pe proproul canal de YouTube, Selly este cel mai urmarit vlogger de la noi, insa recunoaste ca succesul implica o mare responsabilitate. „E un sentiment placut, dar este si enorm de multa munca. Cu cat creste publicul, cu atat creste responsabilitatea de a face divertisment de calitate, de a fi punctual in postari, de a avea grija cum influentezi si asa mai departe. Cred ca munca unui vlogger este adesea subestimata. La suprafata parem niste copii care se filmeaza, dar meseria asta presupune mult mai mult de atat, de la scenarii, la montaj.”
In ceea ce priveste trendurile si succesul in online, Selly e de parere ca nimeni nu poate crede ca stapaneste acest domeniu aflat in continua schimbare. „Nimeni nu poate prezice trenduri. Noi doar le urmarim atent si incercam sa ne dam seama ce trenduri urmeaza sa explodeze sau sa dispara. Online-ul e un mediu liber, care se dezvolta constant, deci nu poate fi „stapanit” de nimeni. In schimb, succesul in online il atingi prin trial&error. Nimeni nu detine adevarul absolut despre cum sa „rupi” pe net, dar experienta acumulata de-a lungul a sase ani de vlogging ma ajuta sa imi dau seama ce o sa prinda la public si ce nu. Cu „SOS”, de exemplu, e o combinatie de factori; atat publicul de pe YouTube, cat si succesul canalului meu au propulsat piesa, dar ea nu ar fi atins aceste rezultate daca nu era ea insusi un produs de calitate”, mai spune Selly.

Textul piesei „SOS” poarta semnatura lui Selly, la fel si linia melodica unde a colaborat cu Quick, cel care s-a ocupat si de productia piesei.
Trupa 5GANG a reusit o performanta similara si cu piesa „MOD AVION”, care a adunat 1 milion de vizualizari si a ajuns in trending pe pozitia 1 in mai putin de 24 de ore. La o luna de la lansare, piesa a ajuns la aproape 6,2 milioane de vizualizari. „SOS”, lansata ieri, este o piesa mult asteptata a tinerilor de la 5GANG, cu versuri puternice si inspirate, dar si cu o energie aparte. Pana la lansarea ei, teaserul videoclipului a ocupat primul loc in Trending YouTube (trecand pe al doilea dupa lansarea oficiala a piesei).
Pe 20 decembrie 5GANG va canta in premiera piesa „SOS” in cadrul evenimentului din cadrul Turneului vloggerilor ce va avea loc in Craiova, oras ce incheie acest turneu dupa Cluj, Bucuresti, Timisoara, Oradea, Galati, Iasi si Brasov. Turneul vloggerilor a marcat si lansarea oficiala a merchandisingului oficial 5GANG. Acesta va fi disponibil in curand si online.

Lasa un comentariu aici !
Da-i o nota !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.