Ministrul Muncii si-a sunat anonim subordonatii, sa vada cum ii trateaza pe cetateni.

0
261
Ministrul Muncii si-a sunat anonim subordonatii, sa vada cum ii trateaza pe cetateni.
Ministrul Muncii si-a sunat anonim subordonatii, sa vada cum ii trateaza pe cetateni.

Ministrul Muncii, Violeta Alexandru, a sunat anonim la toate casele de pensii din tara pentru a vedea personal cum sunt tratati pensionarii sau ceilalti cetateni care doresc sa afle informatii. A descoperit ca serviciile oferite sunt departe de limita acceptabila.

Ministrul a reusit sa vorbeasca cu foarte putine dintre casele de pensii. Cele mai multe nu au raspuns sau au pasat apelul mai departe, fara a rezolva problema semnalata. Ea a anuntat ca va lua masuri, astfel incat in doua saptamani sa se schimbe situatia.
„De la pensionar la membru al familiei unei persoane in varsta, Ministru sau cetatean, Casele Judetene de Pensii trebuie sa raspunda tuturor la telefon.
Am facut, in zilele lucratoare dinainte de Craciun, un simplu test. Am telefonat fiecarei Case Judetene/locale (pentru Bucuresti) de Pensii. Iata doar 10 apeluri in filmarea de mai jos. Am vrut sa am propria opinie, in completarea experientelor pensionarilor care mi-au trimis mesaje pe aceasta tema. Sunt probleme si cu modul in care se vorbeste pensionarilor care ajung la Casele de Pensii.

In 2 saptamani, lucrurile se vor schimba.

La nivelul tarii, din 41 de Case Judetene de Pensii apelate, doar 12 au raspuns la telefon. Am avut si surprize placute, inclusiv Case judetene care preiau cereri si documente online. Si un sector al Municipiului Bucuresti lucreaza deja in online. Deci, se poate! Voi discuta fiecare caz la prima videoconferinta cu reprezentantii Caselor, organizata la inceputul anului.

Primul contact intre institutiile din coordonarea Ministerului Muncii si cetateni este, de foarte multe ori, prin intermediul telefonului. Oamenii cer minime indrumari. Au nevoie de confirmarea unor informatii afisate pe paginile de internet. Daca le-ar primi, o parte dintre problemele ridicate s-ar lamuri de la inceput. Sunt oameni in varsta cei care suna, de regula. Pentru ei, oferirea unor minime informatii, prin telefon, conteaza mult, salveaza un drum parcurs cu dificultate de acasa la institutie. Acestia se deplaseaza greu, mai ales in sezonul rece.

Revin cu informatii despre cum arata astazi contactul dintre celelalte institutii din coordonarea MMPS si cetateni, inclusiv companii, care intra in contact cu noi”, a scris Violeta Alexandru pe Facebook.

Views: 0

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.