O importanta autostrada se „rupe”. Constructorul reactioneaza!

0
Autostrada Pitesti-Sibiu si tronsonul Pitesti-Craiova
O importanta autostrada se "rupe". Constructorul reactioneaza!
O importanta autostrada se „rupe”. Constructorul reactioneaza!

Lucrari de mantuiala facute in Romania! Dupa ce in 2016 nu a fost construit niciun kilometru de autostrada in tara noastra, iar in 2017 au fost receptionati doar 15 kilometri, in 2018 aflam ca o noua autostrada construita de italieni se „rupe”.

Celebra „autostrada demolata” a italienilor de la Salini Impregilo a fost doar inceputul. O alta sosea ridicata de o firma italiana a luat-o la vale si se crapa.

De altfel, din cauza degradarilor care au tot aparut dupa inaugurare sa, sefii de la Drumuri au refuzat anul trecut sa ii faca receptia finala. Constructorul promite sa remedieze toate problemele anul acesta.

Este vorba despre lotul 1 al Autostrazii Lugoj – Deva, construit de catre italienii de la Tirrena Scavi. Acesta a inceput sa se crape, conform unor imagini de saptamana trecuta. In plus a aparut si o alunecare de teren pe drumul de legatura spre Lugoj (A6), la km 5,500.
Lotul respectiv a fost deschis partial circulatiei pe o portiune de 17 km (intre Traian Vuia si Balint) in decembrie 2013, iar doi ani mai tarziu pe restul de 10 km (Balint – Sanovita), potrivit 130km.ro.

Din cauza degradarilor care au aparut constant dupa deschiderea circulatiei, si pe care Tirrena Scavi nu le-a remediat, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a refuzat in 2017 sa faca receptia finala a lucrarilor, au spus surse din cadrul CNAIR. Potrivit lor, constructorul s-a multumit in acesti ani doar sa carpeasca mici portiuni.

Reprezentantii constructorului au spus ca nu au apucat anul trecut sa faca reparatiile necesare, dar ca se vor mobiliza acum, dupa trecerea Sarbatorilor.

„Trebuia sa facem niste reparatii. A venit vremea rea, nu ne-am putut incadra in timp si a ramas sa facem receptia finala anul acesta, dupa ce vom interveni in anumite zone. Stim despre ce e vorba, au fost identificate toate problemele, au fost niste miscari de taluzuri. Vom face niste reparatii primavara. Probabil ca acum dupa Sarbatori ne organizam”, a precizat un reprezentant al firmei constructoare.

Tirrena Scavi are mai multe contracte cu statul roman. In ultimele luni, Tirrena Scavi si-a concentrat fortele pe santierul Podului de la Gilau, care urmeaza sa lege autostrazile din jurul Clujului. In Romania, firma italiana a mai construit si lotul 3 al Autostrazii Sebes – Turda (12,5 kilometri), care ar putea fi deschis circulatiei luna viitoare.

Totodata, in decembrie 2015, Tirrena Scavi a finalizat si lotul 2 al autostrazii Timisoara – Lugoj (25,62 kilometri), cu sapte luni mai devreme fata de termenul contractual. Tirrena Scavi a mai lucrat si pe Autostrada Bucuresti – Ploiesti, sectiunea dintre Centura Bucuresti pana la Moara Vlasiei, in cadrul asocierii conduse de Impressa Pizzarotti.

Views: 0

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.