O mare lovitura petru Kaufland!Ce a lansat rivalul Carrefour- Este o premieră în România 1Se dă o luptă strânsă între retailerii din țara noastră, iar fiecare își folosește propriile arme pentru a ieși în față. De data aceasta, marii jucători de pe piața de retail au primit o lovitură neașteptată din partea colosului Carrefour. Acesta a făcut o mutare prin care i-ar putea lua fața liderului Kaufland.

Retailerul a lansat, în premieră, o aplicație prin care clienții din cele mai mari orașe ale Moldovei, precum Iași, Suceava, Botoșani, Piatra-Neamț și Galați, alături de cei din Târgu Jiu, își pot comanda, simplu și rapid, preparatele preferate.
Prin această mutare, gigantul își consolidează poziția, ca lider în inovație și tehnologie în retail, și se alătură celorlalte linii de business, online și offline, care îmbunătățesc experiența utilizatorilor și susțin comunitățile în care retailerul activează.

Citeste si :  Carrefour suna alarma!

Aplicația mobilă se numește Gurmandio și este disponibilă în App Store, Google Play și pe website-ul www.gurmandio.ro.

Aplicația le oferă acestora acces nelimitat la o largă varietate de restaurante locale, livrare gratuită și rapidă la orice comandă, dar și posibilitatea de a achita preparatele alese cash la livrare, cu cardul sau cu tichete de masă, cele din urmă fiind valabile doar pentru comenzile din zona de gastronomie a hipermarketurilor Carrefour.

„Inovația este cuvântul cheie atunci când dezvoltăm produse și servicii care îmbunătățesc și completează experiența de cumpărare a clienților noștri. Folosim avantajele noilor tehnologii pentru a crește accesibilitatea și nivelul de confort al consumatorilor, iar Gurmandio este un pas important în această direcție. Este prima aplicație de acest tip dezvoltată de un retailer, dar și cea mai modernă, simplă și rapidă modalitate prin care utilizatorii din marile orașe ale Moldovei și cei din Târgu-Jiu pot comanda mâncare, acasă sau la birou. De asemenea, Gurmandio contribuie la dezvoltarea comunităților locale prin simplul fapt că aduce mai aproape clienții finali de business-urile din zonă. Clienții beneficiază rapid de produsele dorite, iar proprietarii restaurantelor, de o audiență semnificativă”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

Lasa un comentariu aici !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.