Orange încasează o lovitură năucitoare, nu doar financiară pentru că va trebuie să plătească în cele din urmă o amendă, dar și una de imagine. Liderul pieței de telefonie mobilă nu a reușit să desființeze decizia Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).
Magistrații de la Tribunalul Cluj au respins cererea Orange România de suspendare a unei hotărâri a ANPC, prin care s-a dispus, în noiembrie 2014, obligarea gigantului la încetarea unei practici comerciale considerate incorecte și constatate în urma unui control efectuat la un magazin al companiei.
Din fericire pentru Orange, hotărârea nu este definitivă și poate fi atacată prin recurs. Un document consultat de Profit.ro relevă faptul că ANPC a constatat că operatorul telecom încheie contracte de abonament cu consumatorii neinformându-i pe aceștia, anterior încheierii contractelor și nici prin contracte, în mod complet, corect și precis, asupra beneficiilor promoționale acordate, respectiv a valorii acestora.
„Spre exemplu, s-a constatat că, pentru beneficiul promoțional Orange antivirus pentru sistem de operare Android, acces la selecție de 21 canale TV și trafic nelimitat pentru navigare în aplicația Orange TV Go și pe site-ul TV tvgo.orange.ro pe perioada contractuală, telefoane la preț subvenționat, nu au fost informați consumatorii despre valoarea acestor oferte promoționale”, se precizează în document.
Views: 0