Peste 80.000 de euro pentru Zilele Craiovei

0
91

Peste 80.000 de euro pentru Zilele Craiovei 1Primaria Craiova a lansat, saptamana trecuta, licitatia pentru organizarea zilelor orasului, eveniment care va avea loc in perioada 1-9 iunie si care va fi coordonat, ca si precedentele, de o firma. Astazi este ultima zi de primire a ofertelor, pentru contractul estimat de municipalitate la valoarea de 323.978 de lei (fara TVA), adica 83.000 de euro (cu TVA), autoritatile urmand sa aleaga prestatorul care va veni cu „pretul cel mai scazut“. Acesta va trebui sa ofere intrega gama de servicii solicitata de primarie prin caietul de sarcini, de la partea de organizare a evenimentului pana la artistii care vor concerta pe scena din Piata „Mihai Viteazul“. Ziua municipiului Craiova, ajunsa la editia a XXII-a, se va desfasura in aer liber si va cuprinde, pe langa o serie de manifestatii culturale, si concerte de muzica populara si usoara. Primele vor fi asigurate de primarie, care, potrivit caietului de sarcinci, se va ocupa de toate cheltuielile aferente spectacolelor oferite in perioada 4-8 iunie de Ansamblul Folcloric „Timis“, Ansamblul Folcloric „Junii Sibiului“, Ansamblul Folcloric „Maria Tanase“, Ansamblul National „Transilvania“ din Baia Mare si Orchestra Populara „Rapsozii Botosanilor“.

Ce va face insa prestatorul de cei circa 83.000 de euro pe care ii va primi de la Primaria Craiova? In primul rand, ar trebui sa se ocupe de protocol pentru toti artistii care vor urca pe scena in perioada 4-9 iunie si sa asigure servicii de transport, cazare si masa pentru toti cei implicati in eveniment, dupa cum se precizeaza in caietul de sarcini. In al doilea rand, firma ar urma sa asigure personal tehnic specializat in organizarea unor astfel de evenimente, sa vina cu scena si toate echipamentele necesare si sa se ocupe de obtinerea tuturor autorizatiilor si licentelor aferente spectacolelor la care primaria estimeaza o prezenta de circa 25.000 de persoane.

Citeste si :  Fotbal / Marcel Iancu , Presedinte FC U Craiova : Am invins una din pretendentele la promovare

Cine va concerta in Piata „Mihai Viteazul“?

Articolul continua dupa recomandari

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

Prestatorul va fi si cel care se va ocupa de aducerea la Craiova a artistilor care vor concerta sambata, 9 iunie, in Piata „Mihai Viteazul“, in ultima zi a evenimentului dedicat zilelor orasului (intre orele 20.00 si 23.00). De data asta va fi vorba de muzica usoara, iar primaria pune anumite conditii care sa fie respectate obligatoriu: pe scena sa urce un artist principal de clasa A dintr-o lista pe care se afla Delia, Inna, Smiley, Andra si Loredana, iar, in deschidere, alti doi artisti de genuri diferite. Aici, primaria vine insa cu variante, trecand in caietul de sarcini patru genuri muzicale, cu artistii respectivi pe care i-ar dori: Carla’s Dreams, The Motans, Guess Who (gen 1); Antonia, Lidia Buble, Adrian Sana, Alina Eremia, Adda, Feli, Alexandra Usurelu & Symphonic Orchestra (gen 2); Cargo, Vama (gen 3); Damian Brothers, Marius Mihalache Band, Diana Matei & Taraful Cleante, Ovidiu Lipan Tandarica (gen 4). „Oferta care nu are in componenta exclusiv artisti din listele mentionate este descalificata“, se arata in caietul de sarcini.

Citeste si :  Compania de Apa vrea sa recupereze datoriile la asociatiile de locatari care nu au sprijinul partidului

Ce mai vrea primaria de la prestator? Sa organizeze un spectacol de lumini inteligente cu o durata de zece minute, pe cladirile din Piata „Mihai Viteazul“, care sa presupuna proiectie laser si imagini 3D si videoproiectie, sincronizate pe un mixaj muzical, si sa se ocupe de promovarea Zilelor Craiovei cu minimum o saptamana inainte de eveniment. Asta ar presupune, potrivit cerintelor din caietul de sarcini, minimum 14 spoturi si doua publireportaje, din care cel putin jumatate in prime-time, la un post national de televiziune, minumum 21 de spoturi la radio, din care cel putin jumatate in prime-time, la un post national, promovare intr-unul din ziarele nationale online, promovare locala in presa scrisa, radio si TV, promovare social-media prin crearea unei pagini de facebook a evenimentului care sa aiba minimum 30.000 de vizualizari, plus crearea si distribuirea de afise (minimum 200) si flyere (minimum 10.000 de bucati).

Lasa un comentariu aici !
Da-i o nota !

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.