Premierul Ludovic Orban, dupa vizita pe santierul drumului expres Craiova-Pitesti : Vremea in care proiectele de investitii se derulau in ritm de melc au trecut.

0
Premierul Ludovic Orban, dupa vizita pe santierul drumului expres Craiova-Pitesti : Vremea in care proiectele de investitii se derulau in ritm de melc au trecut.
Premierul Ludovic Orban, dupa vizita pe santierul drumului expres Craiova-Pitesti : Vremea in care proiectele de investitii se derulau in ritm de melc au trecut.

Premierul Ludovic Orban a facut marti, 30 iunie 2020,o vizita de lucru programata in judetul Olt cu o intalnire cu reprezentantul constructorului tronsonului 1 al drumului expres Craiova-Pitesti. Vizita a continuat cu o oprire si pe tronsonul 2 al obiectivului si la fabrica ALRO.

„Suntem prezenti pe tronsonul 2 al drumului expres Craiova – Pitesti, la cel mai lung pod, un pod de un 1,7 kilometri, care se va termina cam unde se vede dealul respectiv. Este o lucrare de arta extrem de dificil de realizat, o lucrare in curs de edificare si care va asigura traversarea raului Olt in conditiile cele mai bune. Drumul expres Craiova – Pitesti este un proiect fundamental.

Ca ministru al Transporturilor, in 2008, am semnat memorandumul de intelegere cu Ford, in care guvernul s-a angajat sa realizeze acest proiect de investitii. 12 ani de zile, in care, in cea mai mare parte, la putere a fost PSD, acest proiect a fost ignorat, tinut pe hartie sau in sertare si ma bucur sa vad ca prinde viata sub ochii nostri, sub ochii mei, in calitate de prim-ministru. Asa cum pentru noi investitiile in infrastructura reprezinta un pilon fundamental al modernizarii Romaniei, al relansarii economice, si proiectul acesta si toate proiectele de investitii in infrastructura vor beneficia de suport total din partea mea, ca premier, si din partea guvernului pe care il reprezint.

Vremea in care proiectele de investitii se derulau in ritm de melc au trecut. Saptamana viitoare vom adopta din nou o ordonanta de urgenta care sa reglementeze procedurile de achizitie si mai ales termenele limita pentru fiecare pas procedural in cursul achizitiei. Nu mai putem tolera ceea ce s-a intamplat de zeci de ani, in care proceduri de achizitie sa dureze ani de zile pana se ajunge la desemnarea castigatorului.

Ma bucur ca sunt prezent astazi, cu ocazia care i-a permis ministrului Transporturilor sa va anunte castigatorul loturilor 3 si 4 prin, prin care se va finaliza acest drum expres Craiova – Pitesti. Sunt convins ca nu exista temeiuri de contestare si vreau sa le transmit un mesaj contestatarilor de profesie, sa se lase de acest obicei, pentru ca vremea in care, la intelegere, la coniventa cu diversi functionari de prin minister sau de prin Compania de Autostrazi se punea la cale torpilarea unor proiecte, a trecut.

De asemenea, in ceea ce priveste managementul proiectelor de infrastructura – in cadrul acestui management, exista o mobilizare generala din partea tuturor institutiilor statului, pentru ca este normal, realizarea unui proiect presupune foarte multe lucruri: descarcare arheologica, expropriere pentru cauze de utilitate publica, lucrarea de deviere de retele – de exemplu, pe tronsonul 2 se cheltuiesc 60 de milioane de lei pentru lucrarile de deviere a retelelor care se afla pe traseul autostrazii.

Toate procedurile in care sunt implicate institutiile statului se deruleaza cu cea mai mare viteza posibila. Nu mai toleram nicio impiedicare a unui proiect de infrastructura care sa fie facuta de functionari sau de conducatori de institutii care nu inteleg ca prioritatea zero a Romaniei este modernizarea prin investitii in infrastructura de transport, in infrastructura energetica, in infrastructura de sanatate, in infrastructura de comunicatii, in infrastructura de educatie si in infrastructura agricola.” a declarat Premierul Ludovic Orban..

https://www.facebook.com/pnl.ro/videos/312526720129451/

Views: 0

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.