S-a rupt asfaltul pe DN 56 Craiova-Calafat!

0
463

S-a rupt asfaltul pe DN 56 Craiova-Calafat! 1Drumul national Craiova-Calafat revine in prim plan tot cu aspecte negative. Portiuni din asfalt s-au rupt, iar fisurile se extind spre mijlocul partii carosabile, devenind un pericol pentru soferi.

“In urma verificarilor efectuate pe drumul european E79, pe sectorul cuprins intre localitatile Basarabi si Golenti din judetul Dolj, am observat partea de acostament deteriorata pe o portiune de circa 80 de metri. Fenomenul apare din cauza infiltratiilor precum si a schimbarilor dinamice de temperatura (inghet-dezghet), aspect favorizat insa de nerespectare standardului tehnic pentru reabilitarea acestui tronson de drum. In speta sub covorul de asfalt era necesar un strat de beton ca de altfel si santurile prevazute pentru colectarea apei pluviale, betonate si realizate la o dimensiune acceptabila. In prezent pe acest sector de drum identificam ca neregula si lipsa marcajelor rutiere ce pe timp de vizibilitate redusa pune la grea incercare toti conducatorii auto. Nepasarea ori indolenta, sunt complementare cele doua aspecte cand vine vorba de infrastructura rutiera”, a declarat Madalin Chipirlin. Drumul 56 Craiova – Calafat se incapataneaza si incalca toate termenele legale de finalizare si realizare. Dupa ce anul trecut, reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Craiova sustineau cu convingere ca lucrarile de modernizare vor fi finalizate in septembrie 2018, pana acum tot ce s-a reusit a fost asezarea unor balizele pentru giratoriul de la Maglavit. Si termenul de finalizare devine…anul acesta.

“DN 56 e predat la contructor, care lucreaza in continuare, anul asta inteleg ca ar trebui sa fie gata, Lucrarile sunt la stadiul fizic de 95%, mai au de lucrat la bazinele de retentie si marcaje. Este o problema cu acostamentele, inainte de Vama Calafat.Tirurile care stau sa intre in vama asteapta si pe acostament, care nu este calibrat sa suporte trafic greu si din aceasta cauza apar deteriorari. Constructorul trebuie sa rezolve si problema asta. Speram ca dupa ce se asterne si stratul de uzura nu o sa mai fie atat de fragil acostamentul”, a declarat Alin Serbanescu, purtator de cuvant CNAIR.Reabilitarea celor 80 km de drum Craiova – Calafat a inceput in toamna anului 2011, costa aproximativ 300 de milioane de lei, iar banii vin din fonduri europene si de la bugetul de stat.

Cele doua tronsoane de drum trebuiau sa fie gata in 2013, respectiv 2014, insa de fiecare data s-au inregistrat intarzieri si probleme in executia lucrarilor. Drumul este dat in folosinta, urmand ca pe parcurs sa fie adaugate elementele lipsa

Visits: 1

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.