Agentia Centrade Cheil Europa anunta luni, intr-un comunicat, ca a fost selectata de Samsung pentru a lansa DIA (Digital Intelligence and Analytics), primul centru integrat de servicii digitale si de analiza a datelor, care deserveste intreaga piata europeana, centrul fiind localizat in Romania, scrie Mediafax.
„In cadrul acestui nou parteneriat, agentia va oferi servicii de analiza a datelor ce vor raspunde nevoilor de marketing digital ale Samsung, folosind cele mai noi instrumente analitice. Printre serviciile oferite se numara analiza de date pentru propriile resurse digitale, masurarea si analiza traficului si a conversiei in e-retail, folosirea Hybris pentru e-commerce sau masurarea si analiza traficului pe site-urile partenerilor si ale competitorilor. Asadar, DIA devine principalul centru de analiza a traficului digital pentru Samsung pe piata europeana”, arata comunicatul.
„Echipa DIA din cadrul Centrade | Cheil include in prezent 19 profesionisti foarte bine pregatiti, cu o experienta solida in analiza de date. Fiecare membru al echipei este calificat sa ofere informatii strategice pentru a sprijini luarea de decizii informate cu privire la strategia de continut, optimizare si strategia comerciala pe termen scurt si lung”, mentioneaza agentia. Centrade | Cheil are deja o mare varietate de clienti in sud-estul Europei, oferind solutii digitale pentru Raiffeisen Bank, Toyota sau Carrefour.
„Intelegem pe deplin provocarile din toate industriile cand vine vorba de analiza de date si credem ca informatiile obtinute sunt esentiale in demersul clientului de a-si depasi competitorii. Credem cu tarie ca organizatiile care vor fi capabile sa fructifice puterea datelor vor castiga competitia pe viitor”, a declarat Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe.
Reteaua globala Cheil, cu sediul central in Seul, are operatiuni in 44 de tari pe plan global, cu peste 6.200 de angajati. Reteaua include Cheil Worldwide, Barbarian Group, BMB, Bravo Asia, Iris Worldwide, Mckinney si One Agency. Proiectele dezvoltate de agentiile din retea au castigat, in total, 344 de premii importante pe plan international in ultimul an, inclusiv un numar mare de Lei de aur la Cannes. Printre clientii grupului se numara Samsung, Absolut, Adidas, Lego, Shell, Alibaba, Dupont, Harman, IHG si Pizza Hut.
Centrade Integrated este o retea de comunicare regionala din sud-estul Europei, cu sediul central in Bucuresti si cu birouri in Belgrad, Budapesta si Zagreb.
Views: 0