În cadrul Aplicației IT (de pe site-ul www.csalb.ro) cu ajutorul căreia consumatorii depun cereri de soluționare a nemulțumirilor cu banca/IFN-ul, utilizatorii aplicației sunt întrebați care este sursa de informare despre CSALB. 58% dintre consumatori au aflat din mediul online despre existența și beneficiile Centrului, iar 29% de la bănci sau IFN-uri.
Clasamentul oferit de aplicatia IT, în urma răspunsurilor a 360 de utilizatori, este urmatorul:

- Internet (site CSALB, Google) ? 43%
- Banci, IFN-uri ? 29%
- Social media (FB, Instagram) ? 15%
- ANPC ? 7%
- Presa online/offline ? 3%
- Neprecizat/necunoscut ? 2%
- Familie/cunostinte/prieteni ? 1%
CSALB pune la dispoziția consumatorilor un call-center – prin apelarea 021 9414, număr cu tarif normal – unde operatorii oferă informații despre Centru și despre modalitatea prin care consumatorii pot intra în procedura de conciliere cu băncile/IFN-urile.
La finalul apelurilor telefonice, consumatorii sunt întrebați despre sursa de informare referitoare la CSALB.
Clasamentul, rezultat din răspunsurile a 1.017 respondenți, este urmatorul:

- Internet (publicații online + site CSALB + pagina de Facebook a CSALB): 29%;
- Bănci (afișe/flyers/TV în agenții + răspunsuri la reclamații + personal front office + site-uri bănci): 28%;
- Știri/Emisiuni TV/Radio + publicații print: 26%;
- ANPC: 9%;
- Cunostinte/Prieteni/Familie: 8%.
(Notă: Informatia prelucrată este cea pentru care valorile au fost diferite de „necunoscut/neprecizat”)
Views: 0