Surse de informare despre CSALB. Date culese din Aplicația IT și Call-center-ul CSALB

0
587
Intrebari si raspunsuri chestionar “Experienta ta cu bancile prin intermediul CSALB”
Intrebari si raspunsuri chestionar “Experienta ta cu bancile prin intermediul CSALB”

În cadrul Aplicației IT (de pe site-ul www.csalb.ro) cu ajutorul căreia consumatorii depun cereri de soluționare a nemulțumirilor cu banca/IFN-ul, utilizatorii aplicației sunt întrebați care este sursa de informare despre CSALB. 58% dintre consumatori au aflat din mediul online despre existența și beneficiile Centrului, iar 29% de la bănci sau IFN-uri. 

 

Clasamentul oferit de aplicatia IT, în urma răspunsurilor a 360 de utilizatori, este urmatorul:

Surse de informare despre CSALB. Date culese din Aplicația IT și Call-center-ul CSALB
Surse de informare despre CSALB. Date culese din Aplicația IT și Call-center-ul CSALB
  1. Internet (site CSALB, Google) ? 43%
  2. Banci, IFN-uri ? 29%
  3. Social media (FB, Instagram) ? 15%
  4. ANPC ? 7%
  5. Presa online/offline ? 3%
  6. Neprecizat/necunoscut ? 2%
  7. Familie/cunostinte/prieteni ? 1%

 

CSALB pune la dispoziția consumatorilor un call-center – prin apelarea 021 9414, număr cu tarif normal –  unde operatorii oferă informații despre Centru și despre modalitatea prin care consumatorii pot intra în procedura de conciliere cu băncile/IFN-urile. 

La finalul apelurilor telefonice, consumatorii sunt întrebați despre sursa de informare referitoare la CSALB.

 

Clasamentul, rezultat din răspunsurile a 1.017 respondenți, este urmatorul:

Surse de informare despre CSALB. Date culese din Aplicația IT și Call-center-ul CSALB
Surse de informare despre CSALB. Date culese din Aplicația IT și Call-center-ul CSALB
  • Internet (publicații online + site CSALB + pagina de Facebook a CSALB): 29%;
  • Bănci (afișe/flyers/TV în agenții + răspunsuri la reclamații + personal front office + site-uri bănci): 28%;
  • Știri/Emisiuni TV/Radio + publicații print: 26%;
  • ANPC:  9%;
  • Cunostinte/Prieteni/Familie: 8%.

 

(Notă: Informatia prelucrată este cea pentru care valorile au fost diferite de „necunoscut/neprecizat”)

 

Views: 0

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.