Tot mai mulți clienți se plâng că prețurile la serviciile de ride-sharing au explodat. Iar aceasta nu este singura problemă. Mulți cad pradă diverselor țepe pe care le dau șoferii. Unora li se anulează cursa, iar alții sunt nevoiți să anuleze după ce așteaptă zeci de minute. În astfel de cazuri, clientului i se percepe o taxă din buzunarul propriu.
Majorarea tarifelor pentru curse în aplicaţiile de ride-sharing e resimțită tot mai des și în Capitală. Raluca, de pildă, circulă des cu astfel de mijloace de transport și spune că, pe lângă scumpirile din ultima perioadă, se confruntă și cu diverse țepe din partea șoferilor.
Oamenii se plâng de țepele pe care le dau unii șoferi
„Îmi spune că aștept 5 minute și aștept de fapt 20 de minute. Mi se anulează cursa din cauza șoferului și tot mie îmi ia bani.
Mulți șoferi sunt pe ambele aplicații și văd că tariful e mai mare pe una dintre ele și se mută pe cealaltă.”
Iar acestea sunt doar câteva dintre abaterile constate de clienții care folosesc un astfel de serviciu. Astfel de plângeri apar tot mai des.
De la începutul anului și până acum peste 50 de sesizări au fost făcute la Protecția Consumatorului.
Printre reclamații se numără lipsa bonului fiscal sau probleme cu tarifele și aplicația. Inspectorii de la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului estimează că numărul sesizărilor ar putea fi mult mai mare în realitate, doar că nici autoritățile nu au suficiente pârghii legale pentru a aplica sancțiuni pe măsură.
Horia Constantinescu, președinte ANPC: „Ei nu au raport de angajat-angajator cu respectiva companie. Ei sunt doar utilizatorii unei aplicații, ceea ce face aproape imposibilă sancționarea acestora. Noi sancționăm doar operatori economici.”
Pe lângă toate neregulile și prețurile sunt tot mai piperate, spun oamenii.
Sursa Stirilekanald
Views: 0