Ultima milă în transportul de mărfuri a devenit cea mai importantă parte a rutei

0
465

Schimbările în logistica globală au crescut ca un bulgăre de zăpadă. Până în 2019, China a devenit lider, iar procentul transportului maritim a ajuns la 75%. Pandemia și-a luat amploare. De exemplu, „ultima milă” a devenit deosebit de importantă pentru clienți.

5% din costul livrării mărfurilor a obținut un succes de 90% în transportul de mărfuri

Nu vorbim de „livrare pizza”, vorbim de piața globală de transport de marfă în direcția China – Europa. Blocajele din 2020 au dus la o rupere a lanțurilor întregii logistice. Din fericire, nu complet, dar dureros pentru clienți:

  • Mărfuri blocate în porturile de plecare și destinații;
  • A existat o anulare în masă a transporturilor de mărfuri perisabile (sau cu termen de valabilitate limitat);
  • Noutățile din industria modei, IT, tehnologie și industria auto au devenit învechite în timpul livrării;
  • Numai companiile cu experiență puteau ridica containerul sosit din port, persoanele fizice și începătorii nu puteau rezolva această problemă.

Potrivit experților M3cargo, problemele au apărut chiar înainte de blocajul din Canalul Suez din 2021, când o navă uriașă de containere a blocat principala arteră a logisticii globale.

Incidentul a devenit „un păișor care a spart spatele unei cămile care mergea de-a lungul Drumului Mătăsii”. Motivele eșuării sunt încă în curs de clarificare, dar experții sunt siguri că problema este în încercarea căpitanului de a livra marfa mai repede. Excesul de viteză a oprit livrarea a milioane de tone-kilometri de mărfuri (o unitate de logistică) în întreaga lume. Țările din Europa de Est au suferit cel mai mult.

Ținând cont de lecții, companiile specializate au introdus noi servicii pentru oamenii de afaceri începători. Am adăugat primirea unei comenzi la depozitul nostru, și nu la port, ceea ce i-a ajutat pe mulți să supraviețuiască crizei.

Refuzul clienților de a lua mărfurile din porturi a devenit „ultima milă”

Haosul care a însoțit introducerea restricțiilor se va reflecta în continuare în cinematograf, serviciile portuare au funcționat la limită. Clienților li s-a permis chiar să ajungă la terminale pentru a-și căuta containerul (acest lucru este inutil fără acces la sistemele contabile ale reprezentantului administrației portuare, căpitanilor și căpitanilor de port). Este curios că prețul pentru 1 m3 de marfă a scăzut la distanța „de la port la port”, iar în același timp și plata pentru livrarea la depozitul dumneavoastră a crescut.

Confuzia a atras escrocii. Din vara anului 2020 până în noiembrie 2021, mulți beneficiari europeni au plătit pentru promisiuni, primind în schimb doar pierderi. Escrocii au creat chiar și un site web fals în care fiecare al treilea client a primit de fapt mărfuri din China la un preț avantajos. Beneficiile au fost plătite de clienții fraudați. Prin urmare, hotărând să colaborați cu producătorii chinezi, alegeți companii de încredere. Și plasați o comandă ținând cont de „ultima milă”, altfel containerul dumneavoastră poate rămâne pentru totdeauna blocat în portul de destinație.

În timp ce logistica globală este reconstruită după monopolul Chinei, există oportunități:

  • Obțineți mărfuri mai ieftine decât în ​​2021 și fără întârziere;
  • Găsiți-vă nișa în afaceri, înaintea concurenților;
  • Nu pentru a pierde, ci pentru a câștiga bani.

Daca alegi firma potrivita care poate livra marfa selectata la depozitul tau, si nu la debarcader unde nimeni nu o va gasi.

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.