O parte din Drumul Expres Craiova – Pitești , care ocolește atât Slatina, cât și Balșul ar putea fi deschis circulației înainte de termenul prevăzut în contractul semnat cu constructorul..
Tronsonul 2, care măsoară aproximativ 40 de kilometri, este gata în proporție de 60%, cu toate că termenul oficial de finalizare a lucrărilor este anul 2022. De altfel, autoritățile din Transporturi anunțau, la începutul acestui an, că tronsonul care ocolește atât Slatina, cât și Balșul ar putea fi deschis circulației înainte de termenul prevăzut în contractul semnat cu constructorul.
„Promisiunea constructorului este că va finaliza acest tronson până la sfârșitul anului. Este vorba de 40 de kilometri care reprezintă și o variantă ocolitoare pentru Balș și Slatina, care erau cele două puncte de pe traseul Craiova – Pitești unde se bloca traficul.
Cei 40 de kilometri vor asigura o variantă ocolitoare, nu se mai intră în Balș și Slatina.
Va fi gata mai repede, pentru că în acest caz este vorba de o pregătire mai bună a proiectului. Noi, și la minister ne-am străduit în aceste săptămâni să rezolvăm, de exemplu, niște exproprieri. Erau câteva locuințe care trebuiau demolate și am asigurat mutarea celor care locuiau acolo în anumite localități.” a declarat Catalin Drula , Ministrul Transporturilor.
„Pentru Tronsonul 3 contractul este deja semnat cu aceeași firmă românească de la Lotul 2. Au început deja organizarea și pregătirile de șantier, iar luna viitoare probabil încep lucrările în plin.
Iar pentru Tronsonul 4 a fost făcută o reevaluare dispusă de Instanță, este gata, săptămâna viitoare se transmite de către CNAIR noul câștigător al licitației pentru acest lot.
Întreg drumul expres Craiova – Pitești, circulabil, ar putea fi gata la sfârșitul anului viitor – 2022.
Pe Tronsonul 4 s-ar putea să intrăm în 2023.
Bugetul pentru Transporturi este de 14,1 miliarde de lei, o creștere de 10% față de execuția de anul trecut. Avem 8 miliarde de lei pentru investiții din fonduri europene. Acesta este un record.” a completat ministrul Cătălin Drulă
Views: 0