Peste 150 de antreprenori și manageri vor participa pe 14 iunie 2023 la conferința „Business Evolution. Finanțare. Digitalizare. Sustenabilitate.” de la Brașov

0
432
Peste 150 de antreprenori și manageri vor participa pe 14 iunie 2023 la conferința „Business Evolution. Finanțare. Digitalizare. Sustenabilitate.” de la Brașov
Peste 150 de antreprenori și manageri vor participa pe 14 iunie 2023 la conferința „Business Evolution. Finanțare. Digitalizare. Sustenabilitate.” de la Brașov

„Business Evolution”, un eveniment deosebit de important, va continua cu ediția ce va avea loc pe 14 iunie 2023 la Brașov. Acest road show este dedicat top managementului companiilor, antreprenorilor și managerilor din departamentele de dezvoltare, IT, financiar, marketing sau vânzări.

Într-o lume aflată într-o continuă transformare, unde soluțiile bancare specializate, fondurile nerambursabile europene, guvernamentale sau cele din PNRR reprezintă o oportunitate unică pentru creșterea companiilor, evenimentul „Business Evolution” oferă o platformă de discuții importantă pentru a aborda teme esențiale pentru viitorul afacerilor.

Scopul principal al acestui eveniment este de a explora soluțiile și resursele necesare pentru dezvoltarea sustenabilă a companiilor în contextul provocărilor actuale. Printre subiectele abordate se vor regăsi finanțarea și digitalizarea companiilor, tranziția către o economie verde și adaptarea la cerințele în continuă schimbare ale clienților și pieței.

Agenda conferinței include două sesiuni, din care prima abordează strategii pentru dezvoltare, iar cea de-a doua, workshop-uri practice și interactive, după cum urmează:

08:30 – 09:15 Înregistrarea participanților

09:15 – 11:00 Sesiune de strategie pentru dezvoltare

Soluții de finanțare pentru IMM-uri – Emilia Dîrstaru, Director Regional IMM Transilvania, Raiffeisen Bank România

Ce tehnologii şi soluții digitale pot utiliza şi cum? Cum îmi protejez activitatea de riscurile cibernetice? – Gabriel Trăistaru, Digital Director, Telekom Romania Mobile

Care sunt oportunitățile, soluțiile şi provocările procesului de dezvoltare durabilă a companiei? Evită pierderile cu ajutorul datelor – Melinda Morariu, CEO and Co-Founder, BRIDGE-to-INFORMATION

Abordarea strategică fața de cea tactică, instrument practic – Harta pentru planificare strategică, avantaje pentru companie – Irina Vijoli, Founding Partner, DigiQuery

Ce fonduri nerambursabile europene, guvernamentale şi din PNRR putem accesa pentru dezvoltare, digitalizare şi sustenabilitate? – Florentina Parosu, Director Zonal Centru, REI Finance Advisors

11:00 – 11:30 – Networking și pauză de cafea

11:30 – 13:00 HOW TO …? – Workshop care va include prezentări aplicate și sesiuni de demo, interactive

Finanțarea proiectelor prin fonduri europene – Emilia Dîrstaru, Director Regional IMM Transilvania, Raiffeisen Bank România

Cum să obții rezultate excelente și o cultură de încredere în companie – Cristian Taban, Director Executiv, Dent Estet

6 tipuri de clienţi dificili şi cum îi abordam corect – Elena Badea, Marketing & Sales Expert, Managing Director, Valoria Business Solutions

Top 5 „greşeli” GDPR, ce învățăm din ele – Tudor Galoş, Senior Consultant, Tudor Galoş Consulting

Care sunt resursele pe care le pot folosi pentru a vinde mai mult, pe mai multe piețe? Cum procedez pentru a genera noi oportunități? – Dumitru Ion, CEO, Doingbusiness.ro & Kompass România

13:00 – 13:30 – Networking

Evenimentul este susținut de importanți Parteneri: Raiffeisen Bank România, Telekom Romania Mobile, Dent Estet, Bridge-to-Information, Valoria Business Solutions, DigiQuery, Tudor Galoș Consulting, Mobexpert, Proteus Diona, REI Finance, Kompass Romania. 

Radu Soviani, cunoscutul analist și jurnalist economic, va modera discuțiile despre soluțiile de finanțare, evoluție și transformarea digitală sustenabilă, creșterea și extinderea ariei vânzărilor, minimizarea riscurilor, leadership dar și aspecte specifice mediului de afaceri local și regional.

„Seria de conferințe Business Evolution se adresează atât conducerii cât și managerilor din companii, având un format ce combină subiecte strategice și operaționale. Ne dorim ca participanții să beneficieze de informații valoroase și soluții practice, astfel încât să plece inspirați și să le pună în practică. De fiecare dată punem accentul pe transferul de cunoștințe, având în vedere provocările din mediul de afaceri aflat în schimbare constantă. Specialiștii invitați ca vorbitori vin să ofere soluții validate, relevante, echipelor de management și antreprenorilor, pe care aceștia să le adapteze și să aplice cu succes.”, a declarat Dumitru Ion, CEO Doingbusiness.ro și Kompass România, organizatorul evenimentului.

Participarea la Business Evolution este o oportunitate pentru toți membrii din conducerea IMM-urilor, precum și pentru managerii departamentelor de dezvoltare, IT, vânzări, marketing care vor putea face schimb de idei pentru împărtăși cele mai bune practici și a asculta specialiștii și experții invitați ca vorbitori.

De asemenea, conferința le va oferi participanților oportunitatea de a relaționa cu alți lideri de business și de a obține informații despre cele mai recente tendințe și evoluții din diverse industrii.

Parteneri media ai evenimentului sunt: Agerpress, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Spotmedia.ro, SpatiulConstruit.ro, București Business, Financial Market, BZI, Jurnal de Craiova, Iași4U, Prahova Business. 

La conferință se pot înscrie până la 3 participanți din cadrul unei firme. Participarea nu implică nicio taxă. Înregistrările se pot face online la: www.businessevolution.ro

Pentru mai multe informații persoana de contact este Mădălina Popescu: madalina.popescu@doingbusiness.ro.  

Views: 3

STIREA TA - Dacă esti martorul unor evenimente deosebite, fotografiaza, filmeaza si trimite-le prin Facebook, WhatsApp, sau prin formularul online.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.